Nieuwe aanstellingen management Carlson Wagonlit Travel Benelux

Amsterdam, 17 mei 2017

Carlson Wagonlit Travel (CWT) maakt bekend dat Jan Latenstein van Voorst (Director of Sales Benelux) per 15 mei jl. een nieuwe rol vervult binnen de CWT EMEA (Europe, Middle East & Africa) organisatie als EMEA Regional Director, Multinational Sales & Program Management. In deze hoedanigheid is hij verantwoordelijk voor het verder versterken van de digitale en persoonlijke waardepropositie richting multinationale prospects en klanten. Latenstein van Voorst rapporteert rechtstreeks aan Chris Bowen (Managing Director EMEA).

Per dezelfde datum is Femke Kors aangesteld als Head of Sales NL. In deze nieuwe functie is zij verantwoordelijk voor de Nederlandse Sales managers met een directe rapportagelijn naar Olivier Chateau (Country Director Benelux). Femke kwam in 2010 in dienst bij CWT op de Meetings & Events afdeling en was de laatste jaren werkzaam als Corporate Sales Manager voor de Nederlandse markt.

Country Director Benelux Olivier Chateau stuurt tijdens een interimperiode de Sales managers in België en Luxemburg aan.

Bedrijven en overheden vertrouwen op ons om hun mensen met elkaar in contact te houden. Wij voorzien hun reizigers van een volledig afgestemde reiservaring waarbij we innovatieve technologie combineren met onze ruime ervaring. Elke dag helpen we reizigers op weg en vullen bijna 200 Boeing 747’s en 100.000 hotelkamers, en organiseren we 95 bedrijfsevenementen. We zijn met meer dan 18.000 mensen in circa 150 landen, In 2016 realiseerde we een totaal transactievolume van 23 miljard US Dollars. Voor meer informatie over CWT: www.carlsonwagonlit.nl.

Volg ons op Twitter @CarlsonWagonlit en LinkedIn.

Media contacten:

Maaike Boer