Carlson Wagonlit Travel onthult eerste vernieuwing huisstijl sinds 1994

Amsterdam, 1 mei 2017

Carlson Wagonlit Travel (CWT), de wereldwijde travel management organisatie, maakt een volledige vernieuwde huisstijl bekend en lanceert daarbij een nieuwe internationale marketingcampagne die opgebouwd is rond de tagline “Make the world work for you”.

“De verfrissende verandering van onze huisstijl benadrukt onze positie als motor achter verandering binnen onze sector,” aldus Patrick Andersen, Chief Strategy Officer. “De nieuwe tagline illustreert niet alleen onze doelgerichtheid op bedrijfsniveau maar kan ook aangepast worden aan onze verschillende afdelingen.”

Een jaar nadat Kurt Ekert werd benoemd tot president en CEO van het bedrijf heeft CWT de gebruikelijke blauwgroene kleur ingeruild voor een feller en energieker kleurenschema dat een betere weerspiegeling geeft van de digitale strategie, de visie en de waarden van het bedrijf.

De hoofdkleur van het bedrijf, die sinds 1994 ongewijzigd was gebleven, wordt nu de kleur van bloedsinaasappel, Sanguinello genaamd, met contrasterend grijs in de tint Charcoal. Sanguinello vertegenwoordigt het optimisme, plezier en drang naar actie; Charcoal brengt soliditeit, stabiliteit en weerspiegelt een gevoel van rust.

De nieuwe huisstijl is het werk van Curious, een creatief branding bureau uit Londen.

Carlson Wagonlit Travel (CWT) is wereldwijd marktleider in zakenreizen en meetings & events - en bedient klanten in circa 150 landen. Onze technologische oplossingen -gecombineerd met de expertise van meer dan 18.000 mensen- helpt onze klanten het optimale uit hun reisprogramma te halen, terwijl tegelijkertijd de reizigers verzekerd zijn van een best-in-class service. In 2016 realiseerde CWT een totaal transactievolume van 23 miljard US Dollars. Voor meer informatie over CWT: www.carlsonwagonlit.nl. Volg ons op Twitter: @CWTBenelux.

Media contacten:

Maaike Boer