Aanstelling nieuwe Vice President CWT Benelux

AMSTERDAM, 21 mei 2015 – Carlson Wagonlit Travel Benelux heeft een nieuwe leider. Per direct is Olivier Chateau (37) benoemd tot Vice President CWT Benelux.

­­­­Olivier Chateau neemt deze functie over van Vicky Fernandez de Larrea, die in de zomer van 2012 aantrad als Senior VP Benelux. Fernandez de Larrea is inmiddels in Miami gestationeerd en leidt binnen de CWT-organisatie de regio Latijns-Amerika als Senior Vice President & General Manager Latin America.

In 2001 startte Chateau zijn carrière bij Carlson Wagonlit Travel op de afdeling Internal Audit en was hij werkzaam in diverse financiële functies in Parijs en Stockholm. In 2009 kwam hij de Benelux-organisatie versterken. Voor zijn benoeming als Vice President Benelux was hij Chief Financial Officer Benelux. Chateau heeft Masters behaald in Financial Management en Global Risk Management. En onlangs rondde hij een Executive MBA af aan de Rotterdam School of Management. Hij heeft de Franse nationaliteit.

“Na 7 jaar te hebben gewerkt in de CWT Benelux zone ben ik enthousiast en vereerd om samen met de klantenteams deze regio te mogen representeren. Ik ben ervan overtuigd dat we de verscheidenheid van ons dienstenaanbod nog verder kunnen uitbreiden om zo een hoger serviceniveau voor onze klanten te bereiken”, aldus Olivier Chateau.

Olivier Chateau