Nieuwe versie CWT To Go reisapp maakt beheer zakenreizen van collega’s mogelijk

AMSTERDAM, 4 december 2015 – Carlson Wagonlit Travel (CWT) heeft een nieuwe versie van de CWT To GoTM app gelanceerd. Een van de nieuwe functionaliteiten maakt het mogelijk om zakenreizen van collega’s te beheren. Andere functies zijn toegang tot meer gedetailleerde luchthavenplattegronden en een click-to-call service waarmee reizigers in direct contact staan met CWT.

David Moran, Executive Vice President CWT: “We zijn weer een stap verder in de ontwikkeling van dé meest toonaangevende app voor het zakelijk reisbeheer. Een app die de reiziger tijdens elk stadium van de reis precies biedt wat hij/zij nodig heeft. Onze visie ten aanzien van toekomstige reisbeheerapplicaties, de reacties van reizigers en focusgroepen hebben geresulteerd in deze vernieuwingen.”

De nieuwe functionaliteiten in het kort belicht:

• De Travel arranger tool* is ontwikkeld om de boeker, die voor meerdere collega’s de reizen regelt, te ondersteunen. De reisschema’s van wel 25 zakenreizigers kunnen meteen worden bekeken en beheerd via CWT To Go. Wijzigingen worden automatisch in de app van de reiziger gesynchroniseerd. Vluchtnotificaties helpen bij het proactief zoeken naar alternatieve opties. Als reisschema’s veranderen kan dit rechtstreeks via de app per sms worden doorgegeven. Een volgende stap in de ontwikkeling van de app -waaraan momenteel al wordt gewerkt- is de mogelijkheid om reizen voor derden te boeken en reizigersprofielen te beheren.
  • Gedetailleerde luchthavenplattegronden bij meer dan 350 luchthavens wereldwijd. Deze dienst wordt geleverd in samenwerking met HERE, een leidende aanbieder in navigatiekaarten met locatie-aanduidingen. CWT To Go gebruikers kunnen hiermee snel en gemakkelijk restaurants, winkels, lounges, bagage-afgiftepunten en andere nuttige faciliteiten vinden.

CWT To Go, is gratis te downloaden voor reizigers die via CWT boeken. De app heeft een 4-sterren waardering in de Apple App Store en een 4.4 sterren waardering bij Google Play.

*De Travel Arranger tool is beschikbaar voor iPhone, er wordt gewerkt aan een Android versie.